LimoTaxi

Service & kwaliteit

Onze mensen

De oprichters

LimoTaxi is een nieuwe onderneming die is opgericht door ondernemers die al lang actief zijn in de taxi & limousine branche en die ieder voor zich meer dan 20 jaar ervaring hebben opgebouwd. In eerste instantie zijn de oprichters begonnen als chauffeur in loondienst en later zijn zij ieder afzonderlijk een eigen taxibedrijf begonnen. De ene oprichter heeft zich altijd gericht op het zorg vervoer en de ander heeft zich altijd gericht op het zakelijk vervoer. Uit eerste hand weten zij hoe het werkt en wat verschillende klanten verwachten. Zij hebben besloten om hun kennis en ervaring te bundelen en vanuit LimoTaxi hun expertise aan te bieden aan bestaande en nieuwe klanten.

De chauffeurs

De chauffeurs die voor LimoTaxi rijden zijn de gezichten van onze organisatie. Hoe zij hun werk uitvoeren straalt af op onze organisatie. Wij hechten er daarom dan ook veel waarde aan dat onze chauffeurs in het bezit zijn van voldoende kennis en ervaring, een vriendelijke uitstraling hebben en een positieve indruk achterlaten bij de passagiers en de rest van de buitenwereld.

De centralisten

Ook de centralisten van LimoTaxi zijn ooit begonnen als taxichauffeur en weten uit eigen ervaring hoe de situatie op de weg kan zijn en welke uitdagingen moeten worden overwonnen. Ondanks dat wij werken met de meest geavanceerde systemen en de modernste technieken gebruiken kan het door onvoorziene omstandigheden voorkomen dat er “handmatig” moet worden ingegrepen. De kennis en ervaring van de centralisten zorgt ervoor dat alles soepel blijft verlopen en alles in goede banen word geleid.

Onze centrale

Centrale ritagenda

Voor de centrale ritagenda maken wij gebruik van de WinTax software van Korton waarmee wij allerlei soorten klanten kunnen bedienen. Dit is een mobiliteitsoplossing waarmee de planning van onze ritten op efficiënte wijze gerealiseerd wordt, vanaf de aanname van de rit tot aan facturatie en management informatie. Of het nu om onze eigen klanten gaat, of om ritten die wij voor onze opdrachtgever uitvoert. Alle ritten worden met de juiste gegevens opgeslagen in ons systeem. Onze planners hebben direct en snel toegang tot alle benodigde informatie. De administratieve processen, zoals facturatie en urenverwerking van de chauffeurs, zijn informatief en eenvoudig. Indien wij behoefte hebben aan optimalisatie en efficiëntie, dan krijgen wij met één druk op de knop inzicht in de data.

 

 

Website

Voor het bestellen via onze website maken wij gebruik van de boekingsmodule van TaxiID. De ingebouwde ritprijsberekening geeft onze klanten vooraf inzicht in de ritprijs. De zeer overzichtelijke en gebruiksvriendelijk online bestelformulieren zijn geïntegreerd in onze website en is gekoppeld aan onze plannings-software. De ritten staan dus direct in onze ritagenda, klaar voor uitgifte.  Daarnaast kunt u op onze website informatie vinden over onze services, onze werkwijze en voorwaarden en condities. Ook vragen en opmerkingen kunt u via de website bij ons achterlaten.

 

Koppelingen

Met behulp van een groot aantal koppelingen met BCT’s, telefooncentrales, datacommunicatieterminals en andere applicaties, is onze vervoersplanning sterk vereenvoudigd. Vanuit alle grotere opdrachtgevers in Nederland worden ritten volledig automatisch ontvangen, zowel losse ritopdrachten als zorg en groepsvervoer ritten. Alle gangbare datacommunicatieterminals en BCT’s binnen Nederland kunnen worden gekoppeld met ons systeem, waardoor de ritten uitsluitend hoeven te worden klaargezet voor verzending naar het betreffende apparaat. Zodra de chauffeur in het betreffende voertuig beschikbaar is, wordt de ritopdracht verzonden. Elke actie van de chauffeur wordt vastgelegd en verwerkt, waarbij terugkoppeling naar de eventuele opdrachtgever direct wordt gerealiseerd.

Service vinden wij belangrijk

Punctioneel

Op tijd, zoals afgesproken.

Kwaliteit

Luxe vervoer voor betaalbare prijzen.

Betrouwbaar

Wij laten u niet staan, voor en met u op weg.